Otsikko
Tahtoisin tietää, että miten saisin itselleni hankittua tai muuten vaan nähdä Baskervillen koira -elokuvan joka on ilmestynyt vuonna 1988 ja jonka pääosaa…

Kysytty

Tahtoisin tietää, että miten saisin itselleni hankittua tai muuten vaan nähdä Baskervillen koira -elokuvan joka on ilmestynyt vuonna 1988 ja jonka pääosaa näyttelee Jeremy Brett?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Baskervillen Koira, The Hound of Baskervilles josta on kyse ei ole saatavilla kirjastoissa. On vain uudempi filmi samasta aiheesta. Ehkä se kiinnostaisi?
Lisää tietoa kysymästäsi filmistä
http://www.imdb.com/title/tt0095330/