Olen 17 vuotias opiskelija vantaalta. Opiskelen Tennistien Variassa kone -ja metalli alaa ja kysyisin olisiko teillä mahdollisesti vapaita työpaikkoja kello…

Kysytty

Hei! Olen 17 vuotias opiskelija vantaalta. Opiskelen Tennistien Variassa kone -ja metalli alaa ja kysyisin olisiko teillä mahdollisesti vapaita työpaikkoja kello neljän jälkee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos mielenkiinnostasi kirjastoa kohtaan. Kirjastolla on tällä hetkellä hyvin vähän työtä tarjottavana. Ensisijaisesti otamme niitä, joille kirjastojärjestelmän käyttö on tuttua.

Asiasta voi kysellä kuitenkin suoraan eri kirjastoista.

Ystävällisin terveisin

Pirjo Pearlman/Lumon kirjasto