Etsin runoa/laulua:on syksy niin ihmeellinen,minä kaikkea ymmärrä en...tarvitsisin sanat mutta en tiedä mistä hakea

Kysytty

etsin runoa/laulua:on syksy niin ihmeellinen,minä kaikkea ymmärrä en...tarvitsisin sanat mutta en tiedä mistä hakea

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Laulu On syksy niin ihmeellinen löytyy ainakin Jussi Rasinkankaan laulukirjasta 17 uutta lastenlaulua. Polarvox 1990.Laulun on sanoittanut Juhani Konola.