Oheinen kirja jäi Jyväskylään ja saan sen vasta joulun jälkeen. Kirjan palautuspäivä olisi 28.12., jolloin maksan myös vaaditun sakkomaksun. Sain sähköpostiini…

Kysytty

Hei!
Oheinen kirja jäi Jyväskylään ja saan sen vasta joulun jälkeen. Kirjan palautuspäivä olisi 28.12., jolloin maksan myös vaaditun sakkomaksun. Sain sähköpostiini huomautuksen lainan erääntymisestä. Kuinka menetellä, ettei muistutusta tarvitsisi enää laittaa postin kautta?

TEKIJÄ:Mustonen, Enni
TEOS:Paimentyttö
LUOKKA:2.4 POKKARITORNI
VIIVAKOODI:30049022910989
Kirjasto Omena aik ERÄP: 03-12-15
LAINAUSPVM: 05-11-15 12:39ip

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyvä, että saat kirjan palautettua joulun jälkeen.
Kirja oli jo hieman myöhässä, mutta selviät melko pienellä maksulla (3€)
Seuraavan muistutuksen tuloa emme voi estää muutoin kuin uusimalla kirjan (ja sehän ei tässä tapauksessa onnistu, koska kirjsta on varauksia).
Muistutukset lähtevät järjestelmästä automaattisesti eli muistutusten kirjoittelu ei vie kenenkään työaikaa.