Otsikko
Nyt on sellainen todella visainen ongelma, että en muka löydä netissä olevaa sarjakuvaa, jossa "seikkailevat" ainakin puu, kivi ja lampi (tai järvi)…

Kysytty

Nyt on sellainen todella visainen ongelma, että en muka löydä netissä olevaa sarjakuvaa, jossa "seikkailevat" ainakin puu, kivi ja lampi (tai järvi). Suomalainen tekijä muistikuvani mukaan. Taisi kirjoittaa tuota englanniksi. Mustavalkoinen.

Vastaus

Vastattu

Etsitty sarjakuva lienee Tomi Rantalan Forest for friends, jonka päähenkilöitä ovat Mr. Rock ja Mr. Spruce.

https://forestforfriends.wordpress.com/