Nuotit Jari Sillanpään kappaleeseen Lauluni (säv. Toivanen, san. Laaksonen).

Kysytty

Nuotit Jari Sillanpään kappaleeseen Lauluni (säv. Toivanen, san. Laaksonen).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi laulu löytyy Mika Toivasen nuottikokoelmasta Sumuiset kansiot, osa 1. Se on nyt odottelemassa pääkirjastolla musiikkiosaston tietopalvelussa, josta voit sen noutaa viimeistään maanantaina 20. tammikuuta.