Otsikko
Nina Hurmalta oli ilmeisesti tulossa kolmas kirja Rougen tarinaan muutaman vuoden takaisten haastattelujen ja blogin perusteella. En löytänyt tästä kuitenkaan…

Kysytty

Nina Hurmalta oli ilmeisesti tulossa kolmas kirja Rougen tarinaan muutaman vuoden takaisten haastattelujen ja blogin perusteella. En löytänyt tästä kuitenkaan enempää tietoa. Onko kirjailija Hurma luopunut tästä suunnitelmasta?

Vastaus

Vastattu

Nina Hurman kaksi edellistä kirjaa, Yönpunainen höyhen ja Hatuntekijän kuolema, ovat ilmestyneet 2013 ja 2014. Parin vuoden takaisessa blogissa hän kertoo kolmannen osan kirjoittamisesta. Ainakaan vielä se ei ole ilmestynyt, eikä meilläkään ole enempää tietoa tilanteesta. Ehkäpä hänen kustantajansa Gummerus tietäisi enemmän:

https://www.gummerus.fi/fi/kirjailija/nina-hurma/402/