Otsikko
Neiti Sievänen ja minä laulun sanat, saako mistään?

Kysytty

Neiti Sievänen ja minä laulun sanat, saako mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuntuu siltä, että kirjastojen kokoelmista, nuoteista, ei
löydy hakujen perusteella Neiti Sievänen ja minä -kappaleen sanoja, yksi keino on sanojen kirjoittaminen muistiin äänitteeltä, esim. Brita Koivunen: Unohtumattomat -cd:ltä. Sitä ei ole Rauman kirjastossa, mutta meidän kautta voi tilata kaukolainaksi jostain muusta kirjastosta, kaukolainan maksu on 2€. Internetistä www.kirjastot.fi -sivulta pääsee selaamaan eri kuntien/kaupunkien kirjastojen kokoelmia.
Yleisradion äänitekokoelmasta voi hakea kappaleita esim. aiheen perusteella www.fono.fi -sivulta. Sitä kautta löytyi
seuraavia kauppa-aiheeseen liittyviä:
Isoisän olkihattu, sanat esim. Suuri toivelaulukirja 2 ja useissa muissakin nuottijulkaisuissa. Pieni myyjätär, sanat esim. nuotissa Toivo Kärjen tangoja 4. Elämää ja erotiikkaa, sanat esim. Sanojen takana Junnu Vainio -nuottijulkaisussa. Nämä löytyvät myös Rauman pääkirjastosta. Vielä Kauppaopiston naiset, sanat esim.
Suomirock 1 ja Suomipopin helmiä 4 -nuoteissa.