Otsikko
Onkohan millekään levylle koottu urheilukisojen tunnusmusiikkia? Tarkoitan niitä kappaleita, jotka soivat usein esim. tv-lähetysten alussa kisojen graafisen…

Kysytty

Onkohan millekään levylle koottu urheilukisojen tunnusmusiikkia? Tarkoitan niitä kappaleita, jotka soivat usein esim. tv-lähetysten alussa kisojen graafisen tunnuksen aikana. Erityisesti hakusessa on Thunder Bayn hiihdon MM-kisojen tunnussävelmä. Nimi taisi olla Spirit of Thunder Bay tms mutta en ole yhtään varma.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimääsi Thunder Bayn kisojen tunnusäveltä emme onnistuneet löytämään. Muita pääkaupunkiseudulla lainattavissa olevia urheilukisoihin liittyviä äänitteitä voit hakea aineistotietokanta Plussasta (www.libplussa.fi) kirjoittamalla asiasanahakuun olympialaiset tai urheilu ja rajaamalla haku "vain äänitteisiin".

Maakuntakirjastojen vastaavia äänitteitä voit hakea osoitteessa http://www.kirjastot.fi/monihaku/maakuntakirjastot.htm. Klikkaa kohtaa valitse kaikki, kirjoita asiasanaksi urheilu ja valitse aineiston lajiksi esim. cdlevy.

Thunder Bayn kisamusiikkia voisit yrittää vielä jäljittää vaikkapa Suomen urheilukirjaston kautta: sähköpostiosoite on urheilukirjasto@stadion.fi, puh. 09-4342 2520.