Musiikkiosastolle: Jukka Linkola on säveltänyt Ilpo Tiihosen Helsinki-runoja, ja Eija Ahvo on laulanut niitä Muisti -nimiselle cd:lle viitisen vuotta sitten…

Kysytty

Musiikkiosastolle:
Jukka Linkola on säveltänyt Ilpo Tiihosen Helsinki-runoja, ja Eija Ahvo on laulanut niitä Muisti -nimiselle cd:lle viitisen vuotta sitten. Se liittyi Karamzinin huvilan Muisti-näyttelyyn, joka suljettiin vuosi sitten.
Nyt minua kiinnostaisivat näiden laulujen nuotit. CD:n levymerkki on Sirene.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näitä kappaleita ei ilmeisesti ole nuotteina julkaistu, tietokantojen avulla niitä ei löytynyt. Sanat löytyvät cd:n tekstiliitteestä.