Muistelen kevätrunoa, jossa sanotaan jokseenkin ”näin kun ensimmäinen lehti lensi puuhun”. Kenen runosta mahtaa olla kysymys?

Kysytty

Muistelen kevätrunoa, jossa sanotaan jokseenkin ”näin kun ensimmäinen lehti lensi puuhun”.
Kenen runosta mahtaa olla kysymys?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Anne Kinnusen lyhyt, kolmirivinen runo Kevät. Runo on luettavissa teoksesta Runoja sinulle (1979, toim. Maria Ahlstedt ja Marita Kansikas-Koivunen)

Saat runon sähköpostiisi.

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kiitos Se alkaa , se tulee purona....

Kiitos