Muistelen joskus pienenä eli 90-luvun alussa nähneeni kohtauksen suomalaisesta elokuvasta tai sarjasta. Siinä joku mies istui jossain korkealla veden yli…

Kysytty

Muistelen joskus pienenä eli 90-luvun alussa nähneeni kohtauksen suomalaisesta elokuvasta tai sarjasta. Siinä joku mies istui jossain korkealla veden yli kulkevalla parrulla tai jollakin sentapaisella ja sitten hän meinasi myös pudota veteen, mutta ei pudonnut ja nauroi. Häntä taisi esittää Vesa Vierikko, aivan satavarma en ole. Silloin en olisi tiennyt, kuka kohtauksessa on, mutta kun olen myöhemmin nähnyt hänet, niin tuntuu siltä, että hän se oli.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme saaneet selville, mistä elokuvasta on kyse.