Mistä löytäisin elokuvan Sofien valinta? Ohjaaja on Alan J. Pakula.

Kysytty

Mistä löytäisin elokuvan Sofien valinta? Ohjaaja on Alan J. Pakula.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää siltä, että elokuvalla ei ole Suomessa kirjastokäyttö- ja lainausoikeuksia, sillä en löytänyt elokuvaa minkään kirjaston tietokannasta.
Voit kysellä elokuvan (maksullista) katselumahdollisuutta Suomen elokuva-arkistosta, http://www.sea.fi/arkistopalvelut/video.html , mikäli elokuva vain arkiston kokoelmista löytyy. Kannattaa tiedustella elokuvaa myös videovuokraamoista.