Onko saatavilla dvd:nä tai videona Rai luolapoika (esitetty suomessa videoversiona tv:ssä 1990-luvun alussa) kirjaston kautta?

Kysytty

Onko saatavilla dvd:nä tai videona
Rai luolapoika
(esitetty suomessa videoversiona tv:ssä 1990-luvun alussa)
kirjaston kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen kokoelmissa ei ole Rai luolapoika –elokuvaa. Elokuva tai elokuvat ovat sarja japanilaisen Shootars Ishinomorin anime-elokuvia, joista ensimmäinen julkaistiin vuonna 1971. Ehkä kannattaisi pyytää Yleisradiota esittämään se uudelleen. Palautteen Ylelle voi jättää tämän linkin kautta:

http://www.yle.fi/palaute/