Otsikko
Muistelen biisiä, jota olen joskus noin 10v sitten eritoten kuunnellut. Siinä lauletaan englanniksi mikset laittanut asetta vasten päätäni ja nainen laulaa…

Kysytty

Muistelen biisiä, jota olen joskus noin 10v sitten eritoten kuunnellut. Siinä lauletaan englanniksi mikset laittanut asetta vasten päätäni ja nainen laulaa sitä. En saa päähäni nimeä enkä artistia enkä ihan tarkkoja laulun sanoja, jolla löytäisi Googlesta tämän. Löytäisitteköhän te?

Vastaus

Vastattu

Olisiko kyseessä ehkä ruotsalaisen The Soundsin Better off dead vuodelta 2011?

The Sounds - Better Off Dead - OFFICIAL - YouTube

0 ääntä

Kommentit

Vai Rihannan Unfaithful..