Haluaisin tiedustella, tilataanko Helsingin kaupungin kirjastoihin cd-levy nimeltä "La Radiolina", esittäjänä bändi "Manu Chao"? Levy on kai juuri ilmestynyt…

Kysytty

Haluaisin tiedustella, tilataanko Helsingin kaupungin kirjastoihin cd-levy nimeltä "La Radiolina", esittäjänä bändi "Manu Chao"? Levy on kai juuri ilmestynyt tai vasta ilmestymässä. Musiikki on lattarityyppistä, monella eri kielellä laulettua ja erilaisia musiikkityylejä yhdistelevää. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Manu Chaon cd-levyä La Radiolina on juuri tilattu Helsingin Kaupunginkirjastoon 12 kappaletta. Levyt lienevät lainattavissa muutaman viikon sisällä. HelMet-tietokannasta näet, milloin ne ovat tulleet www.helmet.fi . Varauksen voit jättää sitten kunhan levyjen sijoituskirjastot ovat näkyvissä.