Mistä löytyy laulu: Mitra Kaislaranta Kukka kaipaa valoa

Kysytty

Mistä löytyy laulu:
Mitra Kaislaranta
Kukka kaipaa valoa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mitran (Kaislaranta) esittämän laulun Kukka kaipaa valoa sävelsivät Jukka Immonen ja Antti Riihimäki ja sen sanoitti Iisa. Laulu on julkaistu vuonna 2015 sekä cd-singlenä että cd-albumilla Mitra sekä cd-kokoelmalla Iskelmägaala 2016 (kaikki Warner-julkaisuja). Se löytyy myös suoratoistopalveluista Spotify ja Apple Music.

Nuottina laulu on julkaistu kokoelmassa Hits 2015 (F-kustannus).

Nuotin saatavuustiedot Helmet-kirjastoista

Cd-hakutulos Helmet-kirjastoissa

Kansalliskirjaston Finna-hakutulos