Otsikko
Muistan lapsuuteni (olen syntynyt 1956) ihanan satukirjan, jonka jokaisella sivulla oli pätkä junanrataa aina erilaisessa ympäristössä. Kirjan reunaan oli…

Kysytty

Hei

Muistan lapsuuteni (olen syntynyt 1956) ihanan satukirjan, jonka jokaisella sivulla oli pätkä junanrataa aina erilaisessa ympäristössä. Kirjan reunaan oli kiinnitetty itse juna, jonka saattoi taittaa sivuille radan päälle. Junan matkustajina oli eläimiä, jotka näkivät matkallaan monenlaista.

Miten ihmeessä saisin selville tuon kirjan nimen? Onko joku tutkinut vanhoja satukirjoja? Onkohan sitä vielä jossain kokoelmissa?

Kiitos paljon avustanne!

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi edelleen, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, jos joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi etsimäsi kirjan! Ilmoitamme mikäli vain saamme sieltä vastauksen! Vai muistaisikohan joku palstamme seuraajista kyseistä satukirjaa?