Muistaako kukaan lastenelokuvaa jossa lapset ensin olivat oikeita ihmishahmoja. sitten kun he menivät / joutuivat veteen he muuttuivat piirroshahmoiksi ja…

Kysytty

muistaako kukaan lastenelokuvaa jossa lapset ensin olivat oikeita ihmishahmoja. sitten kun he menivät / joutuivat veteen he muuttuivat piirroshahmoiksi ja lopuksi taas vedestä palatessa ihmishahmoiksi?! vaivaa todella paljon kun ei muista nimeä, jokin 80-luvun lastenelokuva!?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä mainitulla tavalla näyteltyjä ja animoituja osuuksia yhdistävistä elokuvista aiheensa puolesta vahvin ehdokas etsityksi lastenelokuvaksi on Lionel Jeffriesin ohjaama Veden lapset (The water babies) vuodelta 1978, jossa elokuvan keskellä olevaa vedenalaiseen maailmaan sijoittuvaa piirrettyä osiota "kehystävät" alun ja lopun näyttelijöin toteutetut jaksot.