Otsikko
Muistaako kukaan Ivalon kätilönä toiminutta naista ainakin 1980-luvulla? Hän on kirjoittanut kirjan henkimaailman kokemuksista. Minulla ei tule nimi muistiin,…

Kysytty

Hei! Muistaako kukaan Ivalon kätilönä toiminutta naista ainakin 1980-luvulla? Hän on kirjoittanut kirjan henkimaailman kokemuksista. Minulla ei tule nimi muistiin, onnistuisiko asia näin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä kenties kirja Iris Palosaari : auttajana kahden maailman välissä (Hullu Poro, 2009).

"Vuosikymmenet kätilönä Kittilän kairoilla toiminut Iris Palosaari on aina omannut hyvät suhteet henkimaailmaan. Auttajana kahden maailman välissä pohjautuu hänen henkimaailmasta vastaanottamiinsa viesteihin ja ihmisten auttamiseen niiden avulla. Kätilön työssään Iris joutui usein yksin vaikeiden asioiden eteen. Kun omat voimat eivät riittäneet, hän kääntyi Jumalan puoleen ja pyysi apua, ja sai kokea, kuinka näkymättömät auttajat tukivat häntä työssään. Hän oppi luottamaan vaistoihinsa ja toimi niiden mukaan, ja näin hänelle kehittyi pikkuhiljaa parantajan ja näkijän lahja." (kuvailu kustantajan verkkosivulta)