Kysyisin kirjan nimeä teokselle, jonka on kirjoittanut jämsäläinen kätilö. Kirja on tosielämän kuvaus kätilön työstä Jämsän seudulla, näin olen ymmärtänyt…

Kysytty

Kysyisin kirjan nimeä teokselle, jonka on kirjoittanut jämsäläinen kätilö. Kirja on tosielämän kuvaus kätilön työstä Jämsän seudulla, näin olen ymmärtänyt. Kirja ei ole ihan äskettäin ilmestynyt. Tahtoisin löytää teoksen, mutta en ole sitä hakusanoilla etsien löytänyt.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä saattaisi olla vuonna 2001 julkaistu Laila Nummisen Muistuipa mieleeni : kätilön kertomuksia. 1.

https://www.finna.fi/Record/keski.342296?checkRoute=1