Haen elämänkertakirjallisuutta, vastaavia kirjoja kuin Marja Linnankivi: Töölön tyttö

Kysytty

Haen elämänkertakirjallisuutta, vastaavia kirjoja kuin Marja Linnankivi: Töölön tyttö

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä olisi joitakin teoksia, jotka ovat saman tyyppisiä kuin hänen lukemansa kirja:
Seppälä, Anu: "Jääkukkia keisarille"
Arjava, Hellevi: "Kiltti tyttö Katajanokalta" ja "Minne pääsi kiltti tyttö"
Ahervuo-Heikkilä, Mervi: "Yksi vielä rannalla ruikuttaa"
Miettinen, Helena: "Petettyjen toiveiden maa"
Kilpi, Eeva: "Rajattomuuden aika"
Veltheim, Katri: "Kultainen rinkeli"