Moro! Minua on jääny vaivaamaan yli kymmenen vuotta sitten viimeksi nähty piirretty elokuva, muistikuvat tähän on erittäin hatarat mutta varmaa on se että…

Kysytty

Moro! Minua on jääny vaivaamaan yli kymmenen vuotta sitten viimeksi nähty piirretty elokuva, muistikuvat tähän on erittäin hatarat mutta varmaa on se että leffa on tehty joskus -80-90 luvulla. Siihen vois liittää jonkunnäköstä toimintaa/salapoliisiteemaa muistuttaa ehkä hieman inspector gadgetia jälkeenpäin Em. Sarjasta nähtyjen videopätkien perusteella. Tämä on myös muistikuvieni mukaan elokuva eikä sarja. Yksi ainoa kohtaus leffasta on jääny mieleen missä päähenkilö ajaa autolla isoa siltaa pitkin ja taustalla soi Havaiji 5-0 tai rocky tunnarin tyylinen torvisoitto. Tämä oli lainassa ylitornion kirjastosta vuosien 2004-2006 välisenä aikana VHS kasettina.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme tunnistaneet elokuvaa. Tuntisiko joku lukijoista sen?