Minun pitäisi kirjoittaa essee animaatiotaiteilija Michael Dudok de Witista, mutta hänen virallinen Internetsivu ei ole tällä hetkellä käytössä ja nyt en…

Kysytty

Minun pitäisi kirjoittaa essee animaatiotaiteilija Michael Dudok de Witista, mutta hänen virallinen Internetsivu ei ole tällä hetkellä käytössä ja nyt en oikein tiedä mistä löytäisin luotettavaa lähdeainoistoa kyseisestä hekilöstä esseetäni varten. Onko siis olemassa jotain muuta sivustoa, kirjaa, artikkelia tms. kyseisestä taiteilijasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa tai muuta laajaa tietolähdettä ei Michael Dudok de Witistä löytynyt. Alla on linkki taiteilijan haastatteluun:

http://www.mastersofcinema.org/bresson/Words/Dudok_de_Wit.html

Imdb:n (The Internet Movie Database) kautta löytyvät elokuvat, joiden tekemisessä hän on ollut mukana:

http://www.imdb.com/name/nm0240196/

Avek-lehdessä (2007, nro 1, s. 50) on artikkeli hänen animaatioelokuvastaan Father and Daughter. Artikkelin otsikko on Levottomuutta herättävä kokemus Lontoossa.