Monteverdin levyprojekti kiinnostaisi, kuka mahtaa tehdä sitä ja montako osaa on valmiina?

Kysytty

Monteverdin levyprojekti kiinnostaisi, kuka mahtaa tehdä sitä ja montako osaa on valmiina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä Hyperion-levymerkki julkaisee Monteverdin teosten hengellisten sävellysten kokonaislevytystä teoksilla, jotka on aikoinaan julkaistu erillisinä tai muiden säveltäjien kokoelmissa.
Tässä linkki:
http://www.hyperion-records.co.uk/

Vasemmalta pääsee kohdasta "composers" etsimään Monteverdi-levytyksiä, joista on selkeästi informoitu levyjen sisällöt ja ylhäältä voi klikata kansikuvat esiin ja yksittäisten levysisältöjen kohdalta saa kohdasta "sleeve notes" kansitekstit.