Otsikko
Moikka! Olen hukannut yhden nuoruuteni lempikirjoista, enkä millään muista sen nimeä. Osaisittekohan auttaa minua? Kirja käsittelee erilaisia maailman…

Kysytty

Moikka!

Olen hukannut yhden nuoruuteni lempikirjoista, enkä millään muista sen nimeä. Osaisittekohan auttaa minua?

Kirja käsittelee erilaisia maailman mysteereitä ja yliluonnollisia ilmiöitä, mm. ajatustenlukua, levitaatiota, vampyyreita ja naista, joka itki kristallikyyneleitä.
Kirjassa on mustat kovat kannet, joissa on vielä paperiset kannet päällä. Kansissa on muistaakseni myös punaista tai harmaata. En ole tosin täysin varma muistanko oikein, vai ovatko kannet sittenkin täysin mustat.

Kirja on suht isokokoinen ja siinä on n. 200 sivua. Etukannessa ei ole ollenkaan kuvia, vain pelkkä kirjan nimi. Kirjan ilmestymisvuosi sijoittuu jonnekin 2000-luvun alun ja 2010-luvun välille.

Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Kaivattu kirja voisi olla Herbert Genzmerin ja Ulrich Hellenbrandin Mysteria : selittämättömiä ihmeitä ja arvoituksellisia ilmiöitä (Parragon, 2007).