Moikka! Etsin äidinkielenkurssikokeeseeni artikkeleita ja arvosteluja André Brinkin kirjasta Myrkyinen hiljaisuus (1982) ja mietin löytyisikö jostain…

Kysytty

Moikka! Etsin äidinkielenkurssikokeeseeni artikkeleita ja arvosteluja André Brinkin kirjasta Myrkyinen hiljaisuus (1982) ja mietin löytyisikö jostain kirjastosta kyseistä materiaalia kun netistä ei oikein löydy mitään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Andre Brinkin teosta ”Myrskyinen hiljaisuus” on arvosteltu seuraavissa julkaisuissa:

Bargum, Marianne: Myrskyisen hiljaisuuden murtaja.
Julkaisussa: Rauhan puolesta. - 1982 : 4, s. 22-23.

Virtanen, Arto: Melodraama mustilla ja valkoisilla nappuloilla.
Julkaisussa: Parnasso 33(1983): 3, 187-188.

Kahiluoto, Atro: Enkö muka tiennyt!
Julkaisussa: Vartija 96(1983): 2, 84-85.

Aikakauslehtiä voi tiedustella Pasilan kirjastosta.