Moikka! Eilen palauttamani lainat (Kouvolan pääkirjastoon) eivät olleet palvelurikon vuoksi tallentuneet. Tulenko esittämään kuitin palautuksista?

Kysytty

Moikka!

Eilen palauttamani lainat (Kouvolan pääkirjastoon) eivät olleet palvelurikon vuoksi tallentuneet. Tulenko esittämään kuitin palautuksista?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti meillä palautukset eivät ole kirjautuneet palvelinrikon vuoksi. Palautin nyt ne sinun  kolme myöhässä ollutta lainaa, joissa näkyi ruksi ja poistin myöhästymismaksut. Ilmeisesti loput ovat edelleen sinulla kotona lainassa.