Mitkä ovat Vilijonkan lasten nimet? Sarjassa ei nimistä ole mainintaa mutta onko mahdollisesti kirjoissa?

Kysytty

Mitkä ovat Vilijonkan lasten nimet? Sarjassa ei nimistä ole mainintaa mutta onko mahdollisesti kirjoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vilijonkan kolme kloonatun näköistä lasta esiintyvät vain sarjakuvissa ja televisiosarjassa. Muumiopas ei kerro Vilijonkan lasten nimiä vaan he esiintyvät sarjakuvissa anonyymeinä. (Happonen, s.228-234, 2012) Sen sijaan japanilaisten piirtämässä televisiosarjassa lapsilla on nimet ja ne ovat: Vilijankka, Vilijenkka ja Vilijinkka.