Mitkä ovat maat, joiden ulkomaankaupasta Suomen osuus ei ole merkityksetön? Ehkä kaksi prosenttia ulkomaankaupasta olisi sopiva ”karsintaraja”, jota voi toki…

Kysytty

Mitkä ovat maat, joiden ulkomaankaupasta Suomen osuus ei ole merkityksetön?
Ehkä kaksi prosenttia ulkomaankaupasta olisi sopiva ”karsintaraja”, jota voi toki alentaa, ellei maita kerry kuin pari kappaletta.

Vastaus

Vastattu

Nuo maat ovat Viro, Ruotsi, Latvia, Venäjä, Norja ja Liettua. Tieto perustuu Yhdistyneiden kansakuntien ulkomaankaupan vuoden 2018 tilastointiin

https://comtrade.un.org/ .