Otsikko
Mitkä on Sweet Valley Highin uusimpien osien Jessican muodonmuutos, Kilpasiskot ja Ystävyys koetuksella englanninkieliset nimet?

Kysytty

Mitkä on Sweet Valley Highin uusimpien osien Jessican muodonmuutos, Kilpasiskot ja Ystävyys koetuksella englanninkieliset nimet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jessican muodonmuutos on englanninkieliseltä nimeltään "The new Jessica", Kilpasiskot "Taking sides" ja Ystävyys koetuksella on "Jealous lies".