Mitkä Eric Claptonin kappaleet kertovat hänen poikansa kuolemasta? Wikipedian mukaan näitä ovat muun muassa "Tears in Heaven", "Lonely Stranger" ja "The Circus…

Kysytty

Mitkä Eric Claptonin kappaleet kertovat hänen poikansa kuolemasta? Wikipedian mukaan näitä ovat muun muassa "Tears in Heaven", "Lonely Stranger" ja "The Circus Left Town". Mutta mitkä muut kappaleet liittyvät häneen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tears in Heaven kuvaa Claptonin oman kertoman mukaan juuri tätä traagista kokemusta, Circus Left Town puolestaan onnettomuutta edeltäneen päivän tapahtumia. Sen sijaan Lonely Stranger -kappaleen yhdeydestä tapahtumaan ei löydy viitteitä.

2 ääntä

Kommentit

Nythän tuossa ei ole vastattu siihen, mitkä muut Claptonin kappaleet liittyvät hänen kuolleeseen poikaansa.