Miten voin varata alla olevan teoksen? Slash / Slash & Anthony Bozza ; suomentanut K. Männistö Slash, suomi Slash Kirja | Like | 2010 | 2. painos

Kysytty

Miten voin varata alla olevan teoksen?

Slash / Slash & Anthony Bozza ; suomentanut K. Männistö
Slash, suomi
Slash
Kirja | Like | 2010 | 2. painos

Vastaus

Vastattu

Hei

Voit varata aineistoa joko verkkokirjaston kautta tai olemalla yhteydessä kirjastoon, josta teoksen haluat varata. Aineiston varaaminen vaatii yleensä voimassa olevan kirjastokortin. Verkkokirjastosta varaaminen vaatii myös pin-koodin.

Koska olet laittanut paikkakunnaksi Vantaan oletan, että haluat varata kirjan Helmetistä. Osa tietueista ei ole varattavissa, koska niillä ei ole varattavia niteitä. Syy voi olla, että niteet ovat kadonneet tai että niitä jostain syystä ei voi lainata.

Oletan, että olet kiinnostunut varaamaan tämän: Slash 2010. Tämä ei ole varattavissa, koska kirja on "käsittelyssä". Tämä tarkoittaa, että se luultavasti on korjauksessa tai muusta syystä tilapäisesti poistettu kierrosta. Kyseessä on toinen muuttumaton painos, joten suosittelen että varaat sen sijaan ensimmäisen painoksen: Slash 2009

Jos sinulla on ongelmia varaamisessa pyydän olemaan yhteydessä kirjastoon, josta haluat varata teoksen.