Etsin tiettyjä lehtiartikkeleita netistä ja Google antoi tulokseksi sivun http://connection.ebscohost.com/c/articles/9505164116/build-this-telephone-wiring…

Kysytty

Etsin tiettyjä lehtiartikkeleita netistä ja Google antoi tulokseksi sivun
http://connection.ebscohost.com/c/articles/9505164116/build-this-teleph…
Artikkelin vieressä on valinta "Read the article. Courtesy of your local library" sekä luettelo:
Public Libraries Near You (See All
)SUOMALAISEN KIRJALLISUUDEN SEURA - FINNISH LITERATURE SOCIET
HELSINKI CITY LIBRARY
VANTAA CITY - VANTAAN KAUPUNKI
ESPOO CITY LIBRARY
Kun klikkaan noista esim. Vantaan kirjastoa ja yritän kirjautua sen takaa aukeavasta ikkunasta Helmet-tunnuksilla sisään, ne eivät kelpaa. Mistä mahtaa olla kysymys?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ebsco on käytettävissä HelMet-kirjastoissa paikan päällä asiakaspäätteillä. HelMet-verkkokirjaston kautta pääsee kuitenkin etäkäyttämään sen artikkelihakua.

HelMet-verkkokirjastossa hakukenttään kirjoitetaan esim. telephone wiring tester, minkä jälkeen kirjauduttuaan artikkelia pääsee lukemaan.