Miten voin uusia lainan, kun olen ulkomailla ja kirjastokortti on kotona, enkä muista kortin lukua ulkoa?

Kysytty

Miten voin uusia lainan, kun olen ulkomailla ja kirjastokortti on kotona, enkä muista kortin lukua ulkoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit pyytää uusimaan lainasi lähettämällä sähköpostia lähikirjastollesi. Laita viestiin nimesi lisäksi vaikka syntymäaikasi tunnistetiedoksi.

Kirjastojen yhteystiedot, myös sähköpostiosoitteet, löytyvät HelMet-kirjaston sivuilta http://www.helmet.fi/fi-FI .