Otsikko
Miten voin pysäyttää varauksen etenemisen ja jatkaa varausta myöhemmin?

Kysytty

Miten voin pysäyttää varauksen etenemisen ja jatkaa varausta myöhemmin?

Vastaus

Vastattu

Käytämme joskus outoa kirjasto-slangia. Varauksen voi pysäyttää loman ajaksi Lukitsemalla sen Helmet nettisivulla kirjautumalla omiin tietoihin.

Loman jälkeen on hyvä käydä vapauttamassa varaus. Muuten se ei etene jonossa.

Ohjeet löytyvät otsikolla Lukitse varauksesi loman ajaksi. Linkki Helmet sivulle.