Miten voin katsoa/surffailla netissa muilla kielella(esimvenäjä).Koneella on Windows95.Kokeilin vaihda se Työkalut-Int.asennus-Kielet,mutta ei onnistunut?Kiitos

Kysytty

Miten voin katsoa/surffailla netissa muilla kielella(esimvenäjä).Koneella on Windows95.Kokeilin vaihda se Työkalut-Int.asennus-Kielet,mutta ei onnistunut?Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Google-haku antaa mahdollisuuden kielivalintaan.
-klikkaa kieliluettelosta esim. venäjä ja voit surffailla ja katsoa tietoa valitsemallasi kielellä:
http://www.google.fi/language_tools?hl=fi

Hyvää kevättä!