Otsikko
Miten voin etsiä äänikirjoja Helmet-aineistohaun kautta ja ovatko kirjaston äänikirjat c-kaseteilla vai cd-levyillä ?

Kysytty

Miten voin etsiä äänikirjoja Helmet-aineistohaun kautta ja ovatko kirjaston äänikirjat c-kaseteilla vai cd-levyillä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helpoimmin löydät äänikirjat menemällä sanahakuun ja kirjoittamalla ruutuun äänikirjat. Voit myös rajata hakuasi esim. tietyn kielisiin tai jonkin kirjaston äänikirjoihin. Kirjastoissa on äänikirjoja sekä kasetilla että cd-levyllä. Kasetille äänitettyjä on vielä toistaiseksi enemmän, mutta cd-äänikirjoja hankitaan jatkuvasti lisää.