Miten voi saada tietyn päivän painetun iltalehden luettavaksi tietyltä päivältä? (2.4.2021)

Kysytty

Miten voi saada tietyn päivän painetun iltalehden luettavaksi tietyltä päivältä? (2.4.2021)

Vastaus

Vastattu

Lehteä voisi tiedustella lähimmästä vapaakappalekirjastosta eli Kansalliskirjastosta Helsingissä https://www.kansalliskirjasto.fi/fi

Neuvontaan voi ottaa yhteyttä

1 ääntä

Kommentit

Kansalliskirjastosta ei saa luettavaksi painettuja Iltalehtiä, mutta digitoituna niitä pääsee lukemaan kirjaston vapaakappaletyöasemilla. Päivämäärällä 2.4.2021 ei ole ilmestynyt Iltalehteä pääsiäisen vuoksi.