Miten saa kesätöitä kirjastosta? Mihin pitää lähettää hakemus ja ehtiikö vielä?

Kysytty

Miten saa kesätöitä kirjastosta?
Mihin pitää lähettää hakemus ja ehtiikö vielä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakuaika Vantaan kaupungin kesätyöpaikkoihin, myös kirjastoihin, on maaliskuun loppuun mennessä, joten tältä vuodelta on valitettavasti jo myöhäistä. Hakulomakkeita saa kaupungin yhteispalvelupisteistä ja sinne ne myös palautetaan. Hakemukseen voi laittaa toivomuksen, mihin kirjastoon ensisijaisesti haluaa.