Miten pääsen kirjastoonne työllistetyksi tai oppisopimukseen?

Kysytty

Miten pääsen kirjastoonne työllistetyksi tai oppisopimukseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
tällä hetkellä meillä ei ole suunnitelmissa ottaa oppisopimusopiskelijaa tai työllistettyä kirjastoomme. Kannattaa ehkä kääntyä asuinpaikkaasi lähempänä olevien kirjastojen puoleen. Internetistä saat lisätietoa osoitteista www.oppisopimus.net ja www.mol.fi.