Miten monta kirjaa tulee sarjoihin Seittemän tassua ja Penny ja Animorphsiin??

Kysytty

Miten monta kirjaa tulee sarjoihin Seittemän tassua ja Penny ja Animorphsiin??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tulevien kirjojen lukumäärästä ei liene tietoa.

Thomas Brezinan kirjoittaman Seitsemän tassua ja Penny -sarjaa on nyt ilmestynyt 20 kpl.
Numero 20 "Heikomman puolella" on vasta tilattu Kajaanin kaupunginkirjastoon, joten sitä ei ihan vielä voi lainata.

Lisää tietoa Thomas Brezinan kirjoista löytyy hänen saksankielisiltä sivuiltaan:

www.thomasbrezina.com

Animorphs -sarjan kirjoittaja on Katherine Applegate. Animorphs-sarjaa on Kajaanin kirjastossa 21. Sarjalla on omat kotisivut osoitteessa:

http://www.scholastic.com/animorphs/books/animorphography/index.htm
siellä esitellään nyt kirjaa numero 54!

Myös aiempia aiheisiin liittyviä vastauksia löydät Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun arkistosta:

http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/arkisto.aspx

Kirjoita Etsi arkistosta -hakukenttään Brezina Thomas ja klikkaa Hae-painiketta.
Myös Animorphs -sarjasta löytyy tietoa samasta paikasta.
Kirjoita hakusanaksi esimerkiksi Animorphs.