Otsikko
Miten maahanmuuttajat Suomessa voivat vaihtaa ajokorttinsa suomenkieliseksi? Mitkä ovat ohjeet? Kiitos

Kysytty

Miten maahanmuuttajat Suomessa voivat vaihtaa ajokorttinsa suomenkieliseksi? Mitkä ovat ohjeet?
Kiitos

Vastaus

Vastattu

Tietoa ja ohjeita ulkomaisen ajokortin vaihtamisesta suomalaiseen löytyy Traficomin sivustolta Ajokortti-info.