Otsikko
Miten löydän listan kaikista ranskankielisistä lastenkirjoista?

Kysytty

Miten löydän listan kaikista ranskankielisistä lastenkirjoista?

Vastaus

Vastattu

Aloita Helmet sivuilta Hae aineistoa-> tarkennettu haku.

Valitse hakutermin rajaukseksi aihe ja hakusanaksi lastenkirjallisuus. Rajaa haku aineistona kirjoihin ja kokoelmana lasten kokoelmaan. Rajaa kieli ranskaan.

Hakutuloksessa on yhä monen kielistä materiaalia. Rajaa hakutulos kieli ranska. Klikkaamalla sanaa vuosi, saat hakutuloksen järjestettyä uusimmasta vanhimpaan. Linkki Helmet hakutulos.

Voit halutessasi rajata tuloksen vielä kaunokirjallisuuteen.