Onko Helsingin kirjastoissa ranskankielistä kirjaa Kongon demokraattisesta tasavallasta?Tai muuta materiaalia?'Kitos

Kysytty

Hei,
onko Helsingin kirjastoissa ranskankielistä kirjaa Kongon demokraattisesta tasavallasta?Tai muuta materiaalia?'Kitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietokirjoja ranskaksi Kongosta ei Helmet-kirjastoista juuri löydy.

Helsingissä on mahdollisuus kääntyä Ranskan instituutin kirjaston puoleen (Yrjönkatu 36). Kirjastokortti on maksullinen, mutta teoksia voi käydä lukemassa myös paikan päällä.

Kulttuurileskuksen kirjastokortin avulla on mahdollisuus myös käyttää Culturethėque-portaalin kautta e-aineistoa.

Kongo-aiheista aineistoa ranskaksi on sekä instituutin kirjastossa että e-kirjoina.

http://www.france.fi/kirjasto/