Miten löydän hamukirjailijan jotta saisin tarinani julkaistua

Kysytty

Miten löydän hamukirjailijan jotta saisin tarinani julkaistua

Vastaus

Vastattu

Voit kirjoittaa esimerkiksi Googlen hakupalkkiin sanan haamukirjoittaja. Tällä asiasanalla löytyy muutamia yrityksiä, jotka tarjoavat haamukirjoittajan palveluksia. Kannattaa kuitenkin tarkistaa, milloin yrityksen sivut ovat viimeksi päivitetty.

Haamukirjoittajan palkkaaminen riippuu myös siitä, millaista tekstiä haluat. Osa yrityksistä näyttää tarjoavan lähinnä kaupallisia tekstejä.

Erilaisista kirjoittajaryhmistä voi varmasti myös kysellä apua ja vinkkejä.