Otsikko
Tervehdys. Muistan koulussa joskus opettajan maininneen kirjasta jossa kuvataan kynän putoamista lattialle useiden sivujen ajan. Tietääkö kukaan onko tälläistä…

Kysytty

Tervehdys. Muistan koulussa joskus opettajan maininneen kirjasta jossa kuvataan kynän putoamista lattialle useiden sivujen ajan. Tietääkö kukaan onko tälläistä kirjaa olemassa vai onko muistikuvani vain unta jonka olen nähnyt nukutulla äidinkielen tunnilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko olla kyseessä Volter Kilven Alastalon salissa, joka etenee hyvin verkkaiseen tahtiin? Olisiko lukijoillamme tietoa? Vastauksen voi kirjoittaa kommenttikenttään.