Etsin teosta FORCE FIELD ANALYSIS (Kurt Lewin). Mista löytäisin?

Kysytty

Etsin teosta FORCE FIELD ANALYSIS (Kurt Lewin). Mista löytäisin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kurt Lewinin tunnettua kenttäteoriaa on mm. sovellettu yritysten muutosprosessien kuvailemiseen, mutta "Force Field Analysis" -nimistä kirjaa en löytänyt.

Lewinin kirjoja voi paikallistaa Linda-tietokannan avulla, osoite on
http://linda.linneanet.fi
Kurt Lewinin "Field theory in social science: selected theoretical papers" tai "Resolving social conflicts: selected papers on group dynamics" ovat hyviä vaihtoehtoja.