Tervehdys! Olen lukemassa mielenkiintoista kirjaa "Tuulisen saaren kirjakauppias" (Gabrielle Zevin). Kirjassa mainitaan kirja "The Late Bloomer". Onkohan se…

Kysytty

Tervehdys! Olen lukemassa mielenkiintoista kirjaa "Tuulisen saaren kirjakauppias" (Gabrielle Zevin). Kirjassa mainitaan kirja "The Late Bloomer". Onkohan se kirja ilmestynyt suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuulisen saaren kirjakauppiaassa kuvaillaan monia oikeita kirjoja, mutta The Late Bloomer on keksitty kirja. Kirjailija Gabrielle Zevinin nettisivulla kerrotaan, että teos saanut piirteitä esimerkiksi Nicole Kraussin kirjasta The History of Love (suomennettu nimellä  Rakkauden historia) ja Peter Pounceyn kirjasta Rules for Old Men Waiting (ei ole suomennettu).

Englanninkielisellä sivulla https://gabriellezevin.com/ajbooks/ voi tutkia tarkemmin kirjassa mainittuja kirjoja.