Otsikko
Miten kuuluu Raymond Chandlerin kirjassa Näkemiin, kaunokaiseni suomennettuna lause, joka alkaa Poliisitkin ovat ihmisiä...?

Kysytty

Miten kuuluu Raymond Chandlerin kirjassa Näkemiin, kaunokaiseni suomennettuna lause, joka alkaa Poliisitkin ovat ihmisiä...?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kohta Raymond Chandlerin kirjassa Näkemiin, kaunokaiseni (WSOY, 1980, s. 88) kuuluu Kalevi Nyytäjän suomentamana näin:

”Poliisit ovat vain ihmisiä”, hän sanoi ilman mitään asiayhteyttä.

”Niin kuulemma ovat alun perin.”